Toplam sayfa görüntülenme sayısı

10 Haziran 2014 Salı

Camel Cafe & Bistro - Gezdim Gördüm Geldim !

Arkadaşlar ;
Füyuuuuufyiyt diyorum ben gerçekten harikaydı !
Biz Ankara Büyük Beğendiğin yakınındakine gittik
10 üzerinden 9,9 veriyorum 0,1 puan kırmamın nedeni ise servisin yavaş olması
Ben ama şahsen ;
Tuvaöetler temiz ve konforlu ama küçük detaylar atlanılmış (sabun gibi)
Neden Allah aşkına güzelim cafeyi dağ başına diktiniz
Tatlılar uçmuş pahalı anlamına geliyor ve ow right yani 40 liralık yemeğiniz var
 
Ama iyi olan yönleri ;
Tuvaletlerinde kapının arkasında bile televizyon var yani ekran kapının üstünde
Tuvalette saç sekillendirme makinesi var
Yemeniz gereken şey pizza bana güvenin
 
YEMENİZ GEREKEN ŞEY KARIŞIK PİZZA
 
AMA BİZ MANTAR BİBERİ ÇIKARTTIK
Bu arada yemeğin yanında 4 lü harika iralyan marka b,r sos şeyi getiriyorlar
 

Admin Moda :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder