Toplam sayfa görüntülenme sayısı

18 Haziran 2014 Çarşamba

Kapadokya tavsiyeleri - Gezdim Gördüm Geldim !

Arkadaşlar ;
Nihayet Kapadokyadan geldim 2 günün ardından 
Şimdi size orda görmeniz gezmeniz gereken almanız gereken yerleri şeyleri söyliycem :)
Bence ;
Ihlara Vadisi
Göreme Açık Hava Müzesi
KESİNLİKLE Asmalı Konak 
Not ; Biz Asmalı Konaka girmedik ama kesinlikle önünde durup fotoğraf çekinin ! 
3 kız kardeşler ( Anne Baba Çocuk )
Güneşin batışını izlemek için Aydın Gırağı Cafe ( Aydınla bir ilgisi yok ) turistlerin değimiyle Sunset Point
Derinkuyu Yer Altı Şehirleri 
Kesinlikle görülmeye değer !
Gezmeniz gereken ;
Yemek yiyecekseniz kesinlikle Fırın Express i öneriyorum ! 
[ Birazcık Express yerine İnpress de olsa yemekleri büyük ve harika ¿
Ürgüpdeki Muhteşem doğa harikası çömlekçileri görmelisin ! 
Ürgüp yada Göremedeki harika Balonlardan tavana asılanlardan almalısınız !
Ben aldım ve kapıma astım :)
Öneremiyorum ;
Ben balon turunu çooooook istiyordum fakat kişi başı 300 eurodan 100 euroya düşmüş ! O da fazla hele 4 kişi 400 € u buluyor !

Başka güzel Gezdim Gördüm Geldim tavsiyelerinde görüşmek üzere bay bay !
Emeğe saygı lütfen takipçi olun :(


Admin Moda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder